asupra lumii soluţionării conflictelor comerciale pe cale amiabilă,alături de incursiuni,
săptămână de săptămână, în ţară, la Camerele de
Comerţ Judeţene, sunt
argumentele cu care desluşim împreună, la fiecare
ediţie, de ce mai merită să faci afaceri în România.
Marele premiu al Expoziţiei Internationale de Franciză şi
Branding - IFBE 2011 -
a fost acordat, duminică, francizei Flony, deţinută de
către argeşeanul Florin Constantin.
Preşedintele Asociaţiei Române de Franciză (ARF),
Constantin Anton a declarat că şi celelalte două
premii de acelaşi calibru au
ajuns în mâna unor oameni de afaceri români. Astfel, premiul pentru
"dezvoltarea reţelei de franciză" a fost adjudecat de Sorin
Gheorghe (GSbet), iar cel pentru
"succes în afaceri" de către
Mădălina Oprea (Eco-Refill).
În legătură cu IFBE 2011, care
duminică şi-a închis porţile, preşedintele ARF a spus ca deşi numărul de
vizitatori a fost mai mic în comparaţie cu ediţia de anul trecut, a crescut
calitatea acestora. "Mai mult de
jumătate dintre expozanţi au afirmat
ca sunt multumiţi de contactele realizate şi au convingerea că întâlnirile
de
afaceri de la IFBE vor fi finalizate prin contracte", a afirmat
Constantin Anton, citat de Agerpres.
După părerea sa, ediţia din
acest an a fost "o oglindă clară a situaţiei economiei româneşti care
promite mai
mult decât poate oferi imediat". La IFBE au participat 42
de expozanţi, francizori, ministere, organizaţii
neguvernamentale, organizaţii
ale oamenilor de afaceri din Romania şi străinătate. Expoziţia, organizată
de
către Asociatia Romana de Franciză şi Eco-Refill, s-a desfăşurat la
World Trade Plaza din Bucureşti.
Kanal D îşi menţine poziţia a treia în topul televiziunilor, pentru a
patra lună consecutivă.
Încă din luna decembrie 2010, Kanal D a început
să intre puternic în competiţia pentru primele trei poziţii.
Cu un rating mediu de 1,0% şi o cotă de piaţă de 6,0% (publicul comercial), Kanal D a surclasat şi în
luna martie posturile Prima TV (rtg. 0,9%; shr. 5,3%) şi Acasa TV (rtg. 0,9%; shr. 5,1%).
În intervalul 10.00-13.00, Kanal D a ocupat prima poziţie în topul televiziunilor cu un rating mediu de
1,4% şi o cotă de piaţă de 10,5% (publicul comercial).
sursa: Kanal D