CLUBUL CAMERELOR DE COMERŢ
Emisiunea la avut în prim-plan pe Florin Constantin, managerul francizei Flony .
„Am încercat să mă deosebesc de concurenţă prin produse noi, inovatoare...suntem
unici prin jocurile de societate, atât personalizate, cât şi cele existente,fotografii,
reviste şi articole 3D.”
Următoarea etapă a fost participarea la Salonul Internaţional de Franciză:
„M-am gândit că este o afacere simplă care se poate franciza uşor,
faţă de brandurile mari care oferă o taxă de intrare în franciză foarte
mare...de aceea m-am gândit să intru cu o franciză nouă, chiar dacă
nu este promovată foarte mult ca brand, oferă avantajul de a avea un
preţ mic şi de a realiza produse de înaltă calitate... practic cu o
investiţie mică noi garantăm succesul, oferim aparatura şi materialele necesare pentru
realizarea afacerii faţă de alte branduri în care se investesc sume
semnificative şi li se oferă doar know how”.
„Să-ţi pui pe picioare propria afacere...este o oportunitate şi o plăcere foarte mare.”
Clubul Camerelor de Comerţ vă propune un alt limbaj al afacerilor.
Emisiunea este un demers media, economic–informativ, ce aduce publicului deja setat
pe calitatea informaţiei de afaceri, o abordare proaspătă şi autentică, demers agregat
de o organizaţie cu tradiţie şi modernitate în reprezentarea mediului de afaceri de la noi,
Sistemul Camerelor de Comerţ şi Industrie. În obiectivul Camerei, la graniţa dintre public
şi privat, dintre naţional şi internaţional, navigând împreună pe mările agitate ale afacerilor,
rubricile emisiunii, Infoflash, De vorbă cu....., Lecţia de Arbitraj – care oferă o perspectivă unică
argumentele cu care desluşim împreună, la fiecare ediţie, de ce mai merită să faci afaceri în România.
Marele premiu al Expoziţiei Internationale de Franciză şi Branding - IFBE 2011 -
a fost acordat, duminică, francizei Flony, deţinută de către argeşeanul Florin Constantin.
Preşedintele Asociaţiei Române de Franciză (ARF), Constantin Anton a declarat că şi celelalte două
premii de acelaşi calibru au ajuns în mâna unor oameni de afaceri români. Astfel, premiul pentru
"dezvoltarea reţelei de franciză" a fost adjudecat de Sorin
Gheorghe (GSbet), iar cel pentru
"succes în afaceri" de către Mădălina Oprea (Eco-Refill).
În legătură cu IFBE 2011, care
duminică şi-a închis porţile, preşedintele ARF a spus ca deşi numărul de
vizitatori a fost mai mic în comparaţie cu ediţia de anul trecut, a crescut calitatea acestora. "Mai mult de
jumătate dintre expozanţi au afirmat ca sunt multumiţi de contactele realizate şi au convingerea că întâlnirile
de afaceri de la IFBE vor fi finalizate prin contracte", a afirmat Constantin Anton, citat de Agerpres.
După părerea sa, ediţia din
acest an a fost "o oglindă clară a situaţiei economiei româneşti care
promite mai
mult decât poate oferi imediat". La IFBE au participat 42
de expozanţi, francizori, ministere, organizaţii
neguvernamentale, organizaţii
ale oamenilor de afaceri din Romania şi străinătate. Expoziţia, organizată
de către Asociatia Romana de Franciză şi Eco-Refill, s-a desfăşurat la World Trade Plaza din Bucureşti.
Kanal D îşi menţine poziţia a treia în topul televiziunilor, pentru a
patra lună consecutivă.
Încă din luna decembrie 2010, Kanal D a început
să intre puternic în competiţia pentru primele trei poziţii.
Cu un rating mediu de 1,0% şi o cotă de piaţă de 6,0% (publicul comercial), Kanal D a surclasat şi în
luna martie posturile Prima TV (rtg. 0,9%; shr. 5,3%) şi Acasa TV (rtg. 0,9%; shr. 5,1%).
În intervalul 10.00-13.00, Kanal D a ocupat prima poziţie în topul televiziunilor cu un rating mediu de
1,4% şi o cotă de piaţă de 10,5% (publicul comercial).